2009年4月6日 星期一

Back to the basic

上文嚇親...提到,Sam第一次開口發爛,當晚係星期五。之後兩日weekend,我地都係照帶佢去park。

星期六整日,Sam媽都back to the basic,重新將佢學過0既野由頭開始,溶入佢一舉一動;再加埋clicker mark返佢D appreciated 行為。

夜晚,得Sam媽同傻Sam响屋企,俾豬耳仔佢食,兼同佢一齊坐低黎食。摸下佢,掂下佢,跟住再拎左隻野,佢wu左我一聲。

我即刻喪鬧,NO佢,收埋隻野。

佢望住我,好無辜0既樣~

跟住俾返佢,"渣"住隻野俾佢咬左一陣,又不停咁搞佢,之後乜事都無發生過~

其實,當時Sam媽個心有D 驚架,得自己一個,如果佢真係再發我癲,我都幾瀨野!

好彩,佢都算pass...

另外,連續2 日我地都會响佢食緊野0既時候搞佢,整佢隻兜,叫佢走開,突然stop 佢... 咩事都無!!!

算唔算告一段落?

2 則留言:

  1. yeah~ ~記住要保持positive咁train佢﹐等佢associate將佢口裡面既食物﹐玩具比你係一件positive既事﹐咁佢就會比得甘心﹐做得樂意
    我隻就好受我比affection佢﹐我又好鐘意佢咬野咬得起勁時問佢攞黎玩﹐每次都乖乖比我﹐我就錫爆佢~攞左後就算有時收埋唔比返佢都ok,比過第二樣佢玩就ok~
    [版主回覆04/06/2009 22:39:00]個衰B 唔鐘意我錫佢架...

    回覆刪除
  2. 要久唔久reinforce 一下
    [版主回覆04/06/2009 22:39:00]一丁友有時候係真係懶左D~

    回覆刪除

Comments


My Blog List

Followers