2009年4月8日 星期三

發惡新進展 - April 8

同JC 傾過Sam 0既情況, JC 都話有可能會再發生...

之前幾晚都有同Sam坐低咬豬耳仔, 乜事都冇~

今晚Sam媽獨闖龍潭~ 用返上次令佢發爛0既骨骨(BTW Scotchie媽, 我地係用你上次送0個種骨)

notes: 舊骨好細, 佢可以成舊咬入口

一開頭都冇事, Sam媽一直都攪住佢... 直到放開俾佢自己咬左2-3分鐘左右, 我又要佢drop, 呢次唔肯啦...

我隻手一掂佢個咀, 又wu我, E 牙~

即刻NO佢兼抓實佢個口... 唔想再多幾個孔.....................

軟硬兼施, 唔肯drop!!

我用狗帶纏住佢個咀, 再嘗試掂佢個咀, 一近d 就E 牙...

用平日train 0既小食交換, 唔肯...

用Sam媽整0既餅餅, 唔肯...

到最後我'tum'佢, 你俾啦, mammy 俾雞雞你啦... 佢先有drop 0既意思~

見狀, 我梗係拿拿聲去伶雞雞啦!

叫做成功冇穿冇爛搞掂~

Sam媽熱汗冷汗都出晒....

一個字, 勇!!! (癡膠花)

~而家仲驚緊~

同埋我留意到, 佢最近晌park同d 狗狗會爭樹支不單止, 仲會wu人... 以前唔會, 點解突然間發生咁多野

1 則留言:

Comments


My Blog List

Followers