2008年12月10日 星期三

08中港台 - 台中婚紗之旅day 3 & 4

經過之前一日辛苦0既影相日, 我地都淨係訓到9 點到, 因為要食個免費早餐, cheap哩?!

另外我地預左去浸溫泉, 離台中市30 分鐘車程.

台中市0既交通工具除左的士就係電單車, d 公車好耐先有部, 所以幾日都係坐的士, 價錢都唔貴.



晌酒店叫車去麒麟峰溫泉, 大概NT280左右.



去到溫泉, 有個人企晌門口, 我話要獨立房, 佢話要NT1800.

我問佢, 你地網上價明明係NT1500 兩個鐘

佢話介紹0既係新建築, NT1500係汽車旅館





事但啦~ 間房又幾靚wor





仲有個小花園, 出面有個小河流, 聽下水聲, relax 下唔錯~







但係我地懷疑中左招, 房d 水未必係溫泉..............



夠鐘就閃, 返酒店拎$, 拿拿臨赶去MasaLili

網上經驗, 食飽先去揀相, 因為個個都5, 6個鐘先掂

我同Sam爸成日笑, 使唔使咁耐, 仲約定點可以快d 揀相, 快d 可以去其他地方行a131.gif picture by samchu_photo


MasaLili 隔離有間Mos Burger, 兩條友閃電用左15 分鐘食飽~

去返化妝間0個邊揀相, 空了了, 得另一台人揀緊相

葉葉個助手Angela 教識我地點用佢地個揀相系統就留低我地自己搞, 所以係一d 壓力都冇~a090.gif picture by samchu_photo



我地個揀相方法係, 第一次齋睇所有相先, 唔好揀

Tommy影左191張相!!!!!!!!!!!!!!

第二次睇, 剔走一定唔要, 仲有165張?!?!

第三次睇, 寫低麻麻鍾意...

第四次... 第五次... 第六次...

唔記得睇左幾多次啦...........................

因為買相放CD 同放相簿價錢唔同,所以兩條友要度住D 錢黎買,唔係就俾晒$ 買相,連返酒店0既$ 都無,仲有去機場0既的士錢呢??

最後,我地係用左4 個鐘揀相,Angela話海外客人黎講,我地算好快...

我地upgrade左本相簿,NT3000,放30張相。

寫低晒有D 乜野佢地要執,12月8號會有第一校,但係放CD 0既相就唔會睇到,無得校對。

我地用現金找數,俾錢0個陣真係手都震埋,唉~a044.gif picture by samchu_photo


不過終於都搞掂啦!

我想行書店,問MasaLili D staff 邊度可以行,佢地介紹中友百貨裡面間誠品,又幫我地叫埋車。拜拜~ a071.gif picture by samchu_photo


去到中友,又去搵野食先!

個food court 都好多野食,行過呢間,俾佢個價錢吸引住。因為未想食太飽,唔係無得去逢甲夜市掃街!



呢個餐 NT158,一個小火鍋加一個鐵板燒,再加無限添加飲品,仲要好好味,死未?!



中友D 路線都好日系,Sam媽無錢Shopping,所以都費事行,淨係响誠品買左兩本狗書。

出門口坐的士,有個穿著整齊0既哥哥一支箭標埋黎幫我開車門,跟住仲用手擋住車頂,"小心頭"... 俾左張類似發票0既東東我地,叫做乘車叮嚀卡,有埋的士個車牌,有D 咩事可以投訴咁wor。之後幫我地關門之餘,仲90度角鞠躬,嚇死我同Sam爸。a072.gif picture by samchu_photo


最後一晚响逢甲,殺呀!!!





11月23號,坐下午2點幾機,早上本來話會再出去行下,但係經過呢幾日,已經散晒,結果就响酒店hea 到12點check out。

酒店幫手叫車去機場,上車後,又有人生第一次野發生...

個司機竟然係唔識路去機場!!!!!!a057.gif picture by samchu_photo

你唔識路做的士司機?!

佢一路打電話問路,我地就一路驚,佢行D 路線同我地黎0個陣唔係咁架.....

好彩都平安到埠,幾驚miss 班機呀!


(機場係有門牌0既~)

落車俾$, 個表NT345,平左wor,俾NT400佢等佢找啦,佢一句多謝就收晒。我地又定左格,唉,算啦,我地都預左係咁多錢,由佢啦.....

一轉頭,又見到Ronnie 同Apple,喂~~~~~~~~~

check 好in,又去搵野食,個機場對面有D 店,黎左幾日都未食過紅燒牛肉麵,Sam爸話佢要食。







仲有時間,去FamilyMart行個圈,買樽四物試下先,好難飲.....a098.gif picture by samchu_photo



上機啦,唔捨得呢個地方~

出境同入境都係同一個位置,有個港客見條隊長,走去同個姐姐講,我係香港人,可唔可以開多條line响簽證0個度俾佢地過。

你傻架??a142.gif picture by samchu_photo


飛機駛出0既時候,我見到地勤D 人同飛機揮手拜拜囉,果然深受日本文化陶燻~ But I like it!!



飛機餐食東坡肉,呢個trip真係肥幾磅!!



女人點會唔shopping呀,收穫唔大,飾品多~
total 唔使NT500 a101.gif picture by samchu_photo




好啦,4日終於寫晒...

我D 校對相都係呢兩日先收到,你地嘈都無用架 a097.gif picture by samchu_photo

3 則留言:

  1. Thank you for sharing, I'll take my wedding pictures at Masalili too!
    [版主回覆02/07/2009 04:25:00]You'll love it! Let me know if you need any other info

    回覆刪除
  2. Thank you for sharing, I'll take my wedding pictures at Masalili too!

    回覆刪除
  3. hi,我是Zoe 看到妳來台灣masalili拍婚紗照的文章很高興! 不知道怎麼稱呼妳呢? 我的blog有好多台灣和香港的瑪莎姊妹婚紗照喔 歡迎妳來我的Blog逛逛! 期待妳和Zoe分享妳的婚紗照~~ http://www.wretch.cc/blog/masalilifans 妳養的黃金獵犬好可愛
    [版主回覆02/07/2009 23:55:00]我知道你, Zoe, 你的blog 有好多好漂亮的Masalili 婚紗照 =) 謝謝你讚賞我們家Sam~

    回覆刪除

Comments


My Blog List

Followers