2008年10月7日 星期二

發老脾中... 可以不看!

條PK老頂又黎啦...

以下十八禁!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


杏加橙!!!
做乜成X日將我D project 俾個temp 做?
使唔使俾X埋我份糧佢,踢X埋我出局呀?!

P你個K,唔係technical 0既野都唔輪到我做!
咁Q 叻,其他野個temp 都做緊架啦,俾埋D 韓文日文條友啦,我睇你點做!!
唔夠0既俾埋撇flash card 佢啦!!!

次次都係佢做唔掂先碇俾我,點解唔一開始就俾我做?
我做開0既又要俾佢... 平時D creative 都已經佢做晒,即係你buy 佢D design 多過我啦,咁炒我啦!

%^&#^(&#@)_*)...
下刪一萬字.....................


4 則留言:

  1. COFFEE MILK SKY B LITTLE B2008年10月7日 晚上11:53

    cool down , 唔好咁"興"

    回覆刪除
  2. sorry, 打錯字,係明白

    回覆刪除
  3. 睇落都門白你點解超谷氣
    唔好咁火啦,有d 嘢係你做到ge,佢遲早都會知同會比返你處理,越谷氣d人越開心ga

    回覆刪除
  4. 減壓有妙法:來一個深呼吸,跟住"嗄" 一聲咁呼晒佢出嚟!再嚟一個深呼吸,跟住一輪咀(!$(()@%$(。咁應該會舒服晒架啦!試下啦!
    [版主回覆10/09/2008 21:14:00]一輪咀呢個應該會好得! hahaha... thanks

    回覆刪除

Comments


My Blog List

Followers