2008年9月12日 星期五

扮野狗!!!

我發覺SamSam係好識扮野的...

每晚我地都會赶佢返走廊訓, 因為佢仲未可以自遊行, 會整爛野!

而佢呢, 通常就會扮野: 扮聽唔明, 扮訓, 扮睇你唔到, 聽你唔到

今晚發現, 佢又上左一個層次...

我晌度執野, 佢晌度攪自己張床(床佢係要黎玩, 唔訓架), 仲係好興奮0個隻!

望下個鐘都11 點幾, 我咪入房放好d 衫, 準備沖涼啦~

佢聽到開/關門聲, 即刻劈啪一聲訓低, 意思係: 媽咪我訓左啦, 唔好過黎攪我~

動作極度快速同俐落~

0個下好想大笑出黎

3 則留言:

  1. Gobi成日都係咁,係到扮蟹,一想閂個欄,佢就訓係地下唔郁,我要用腳推佢入去!

    回覆刪除
  2. 呢隻..係傻豬仔黎ga~!~~

    回覆刪除

Comments


My Blog List

Followers