2008年8月30日 星期六

玩滑梯!

媽咪, 呢個乜黎架? 我真係可以玩??

Photobucket


聞下先...
Photobucket


我玩架啦
Photobucket


我爬呀爬!
媽咪點解我爬唔到上去你度架?
你玩我呀?
Photobucket


(Sam媽係一邊係咁影, 彩你都傻~~)

6 則留言:

  1. 哈哈哈哈
    好得2呀''

    回覆刪除
  2. Gobi第一次滑滑梯時幫佢拍左video,不過唔見左,好可惜....

    回覆刪除
  3. 阿媽不好反我啦 ! 更滑你想我點上來呀 !

    回覆刪除
  4. 阿媽你試一次俾狗地睇下先嘛﹗

    回覆刪除
  5. 小朋友唔係咁玩GA~~~.........哈哈哈

    回覆刪除
  6. 咁好o既, 你搵到個公園可以俾佢地入去玩o既?

    回覆刪除

Comments


My Blog List

Followers