2009年3月6日 星期五

籌備工作: Bouquet 篇

Sam媽一直都喜歡cala lilies (中文好似叫馬蹄蘭),所以上網research 用咩花做Bouquet,首選cala lilies,跟住會係白玫瑰同紫色玫瑰~

我有想過用絲花,因為有兩場,好似絲花抵玩D,之後仲可以keep添!

不過Sam爸同MOH都話呢D 錢唔慳得,OK,咁仲好,我可以有兩個唔同0既Bouquet

我都有幫Sam爸睇架,不過佢唔會著踢死兔,唔係呢個簡單得黎會好靚~


到我自己啦,呢個兩個可以滿足我兩個願望: 紫色玫瑰加白色cala lilies~




齋白色cala lilies


呢個就齋紫色cala lilies


最近都幾鐘意紫色蘭花,呢個加左深色cala lilies 都好靚


紫色加白色蘭花都好好睇


白色蘭花加白色cala lilies


白色蘭花加紫色cala lilies


另外有D 我覺得好靚,但係應該唔會整0既:













最後,原來紫色鬱金香都唔錯,可以做MOH 0既Bouquet~


由於我結婚0既時間cala lilies 唔係當造,所以有可能無,要做定幾手準備!!

5 則留言:

  1. 好耐冇見啦喂 唔知點解我會覺得白色ge花好令
    [版主回覆03/07/2009 12:46:00]喂, 失蹤咁耐去左邊呀?

    回覆刪除
  2. I like 紫色玫瑰加白色cala lilies.  If all white, it seems a little bit too plain....
    [版主回覆03/07/2009 23:01:00]but not easy to find purple rose, and most of them are 染色, so not sure if they will turn out nice purple or not

    回覆刪除
  3. lots of lovely ideas 

    回覆刪除
  4. 我鐘意呢個,因為我好鐘意蘭花的

    回覆刪除
  5.  
    你好,
    我係今年結婚的~係到search花球時看到你的blog...
    請問這款是咩花呢?
    好靚!!
     
    有時間大家交流下~thanks
    [版主回覆04/16/2009 19:58:00]其實兩種花黎咋, rose & stephanotis, 不過用左唔同色rose, 又排得靚~

    回覆刪除

Comments


My Blog List

Followers